Tüketici Hukuku
- Ana Sayfa
- Tüketici Hukuku
6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve ikincil mevzuat kapsamına tabi uyuşmazlıklarda gerek tüketici gerekse şirket vekili olarak sektörde uzun yıllara dayalı tecrübemiz bulunmaktadır. Sayılanlarla sınırlı olmamak üzere tüketici, satıcı/sağlayıcı, aracı hizmet sağlayıcı müvekkillerimize sunduğumuz başlıca hizmetlerimiz aşağıdaki gibidir:
- Tüketici hakem heyetleri ve tüketici mahkemeleri önünde başta ayıplı mallardan kaynaklı seçimlik hak talepleri, maddi ve manevi tazminat talepleri; mesafeli sözleşmeler, paket tur sözleşmeleri, abonelik sözleşmelerinden, kredi sözleşmelerinden, ön ödemeli konut satışı sözleşmelerinden doğan uyuşmazlıklar kapsamında her türlü başvuru, savunma dilekçelerinin hazırlanması, arabuluculuk süreçlerinin yürütülmesi ve dava takiplerinim yapılması,
- Tüketiciler tarafından CİMER, Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğü gibi resmi kurumlara yapılan şikayet başvurularına karşılık her türlü savunma dilekçesinin hazırlanması, idari mahkemeler nezdinde müvekkillerimiz aleyhine tesis edilen kararların iptali davalarının açılması,
- Satış sonrası hizmetlerin mevzuata uygun yürütülmesi, ürün ve garanti sorumluluğu ile yetkili servislerin yükümlülüklerinin belirlenmesi konularında danışmanlık verilmesi,
- Tüketici taleplerinin değerlendirilmesi ve uyuşmazlıkların dava yoluna gidilmeden önce çözümlenmesi için danışmanlık verilmesi; sulh görüşmelerinin yapılarak protokollere bağlanması,
- Tüketici hukuku alanındaki mevzuat değişikliklerinin raporlanması, bilgi notları hazırlanması ve talep halinde çalışanlara eğitimler düzenlenmesi.